KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA اوکتاويو: به بازيکنانم افتخار مي‌کنم

اوکتاويو: به بازيکنانم افتخار مي‌کنم

http://images.khabaronline.ir/images/2013/11/13-11-22-111028BS5W2162.JPG
 
 تيم ملي فوتبال ساحلي ايران توانست براي اولين ‌بار عنوان قهرماني را در مسابقات بين‌المللي کسب کند و در رقابت‌هاي جام بين قاره‌اي به مقام نخست رسيد.

به گزارش فارس، مارکو اوکتاويو سرمربي برزيلي تيم فوتبال ساحلي درباره اين عنوان و همچنين مسابقات صحبت‌هاي زير را مطرح کرد.

* تيم ملي فوتبال ساحلي توانست عنوان قهرماني را از آن خود کند نظرتان درباره اين مسابقات چيست؟

ما دو سال خيلي سخت تلاش کرديم و هدف‌مان اين بود که بتوانيم اين قهرماني را از آن خود کنيم من به تلاش بازيکنانم افتخار مي‌کنم آنها ثابت کردند جزو بهترين بازيکنان دنيا هستند و در سطح بازيکناني چون روسيه، برزيل و ايتاليا قرار دارند و چه بسا که از آنها بهتر عمل مي‌کنند خيلي خوشحال هستيم که توانستيم اين قهرماني را از آن خود کنيم. اين پنجمين قهرماني ما است که البته مهم‌ترين آنها به حساب مي‌آيد.

* پس از کسب اين قهرماني توقعات از تيم ملي بالا مي‌رود چه برنامه‌اي براي آينده‌ تيم ملي و برطرف کردن اين توقعات داريد؟

اين پنجمين قهرماني ما بود، ما توقعات و انتظارات مردم را مي‌دانيم که بالا است با چنين فشاري کار نخواهيم کرد هميشه تلاش مي‌کنيم خودمان را به آمادگي لازم برسانيم و پس از آن در مسابقات شرکت کنيم. هم‌اکنون تيم ملي فوتبال برزيل هم نمي‌تواند صد درصد حضور خود را در جام جهاني قطعي بداند و بگويد که مقابل تيم‌ها به برتري مي‌رسد من اين قول را مي‌دهم که در ادامه مسابقات هم بازيکنان با تمام وجود در ميدان‌ حاضر شوند و بهترين عملکرد و نتايج را داشته باشيم.

  *شما اهل کشور برزيل هستيد و کشورتان در اين دوره از مسابقات به مقامي بهتر از پنجمي دست نيافت. چه احساسي نسبت به اين موضوع و قهرماني تيم ملي ايران داريد؟

اصليت من برزيلي است اما زماني که براي ايران مربيگري مي‌کنم تنها هدفم موفقيت اين تيم است و تلاش مي‌کنم که تيم را به بالاترين نتيجه ممکن برسانم من مربي حرفه‌اي هستم و تلاش مي‌کنم بهترين نتيجه را در تيم بگيرم، از قهرماني ايران بسيار خوشحالم و اميدوارم اين مسائل ادامه داشته باشد.

  *در جريان مسابقات کارشکني‌ها و ناداوري‌هايي عليه ايران صورت گرفت همچنين پس از قهرماني ايران هم به نظر مي‌رسيد مسئولان دوست ندارند آنچنان که بايد و شايد تيم ملي خوشحالي کند، نظرتان در اين باره چيست؟

اين موضوع نشان مي‌دهد که بازيکنانم علاوه بر آمادگي فيزيکي آمادگي فوق‌العاده قوي از نظر فکري و روحي داشتند که خيلي راحت اين شرايط سخت را درک کردند و توانستند اين قهرماني را به دست آورند. اين برد براي تيم ملي و ملت ايران است و هيچکس نمي‌تواند آن را پس بگيرد.

* پس از اين قهرماني چه انتظاري از مسئولان فدراسيون فوتبال داريد؟

فکر مي‌کنم کفاشيان و نبي هم‌اکنون خيلي علاقه‌مند به فوتبال ساحلي شده باشند اميدوارم با شهرياري و کميته فوتبال ساحلي برنامه‌ريزي‌هايي براي آينده و پيشرفت اين رشته در ايران انجام دهند، اميدوارم که بستر حرفه‌اي‌تر را براي اين رشته مهيا کنند و شرايط را نسبت به گذشته بيش از پيش بهتر کنند. مطمئناً مي‌توانيم در آينده موفقيت‌هاي بهتري به دست آوريم و در صورت حمايت‌هاي لازم مي‌توانيم به ساير موفقيت‌ها برسيم.

  *هدف بعدي‌تان در تيم ملي فوتبال ساحلي ايران چيست؟

ما به سختي تلاش مي‌کنيم و در آغاز سال جديد ميلادي برنامه خود را براي حضوري موفق در جام جهاني 2015 پرتغال انجام مي‌دهيم، هدف ما کسب عنوان قهرماني در اين رقابت‌هاست و مي‌خواهيم با برنامه‌ريزي درست و دقيق به اين هدف نائل شويم.

  *به برزيل سفر خواهيد کرد، در اين مدت چه برنامه‌اي در نظر گرفته‌ايد؟

فکر مي‌کنم مهم‌ترين مسئله هم‌اکنون اين است که بازيکنان چهار هفته استراحت داشته باشند. شرايط خيلي سختي را داشتيم و پس از گذراندن اين شرايط مي‌خواهيم بازيکنان از لحاظ فکري و روحي به آمادگي کامل برسند و از لحاظ فيزيکي هم ريکاوري داشته باشند تا مصدوميت‌هاي جزئي که به وجود آمده بود از بين برود و خود را براي مسابقات آينده آماده کنيم.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: قهرمانی ایران, قهرمانی ایران در جام بین قاره ای, ایران قهرمان جهان شد, پیروزی ایران برابر روسیه در فینال, اوکتاویو: به شاگردانم افتخار میکنم, مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی, سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی مردان, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )